Bokat ny konsultation

I veckan ringde jag till en klinik i Göteborg och bokade tid hos en plastikkirurg som ska kolla på mina ärr. Jag vill ha lite fler alternativ innan jag går något eftersom det handlar om så mycket pengar. Där utför dem både laserslipning,mekanisk slipning, bortoperation osv. Det skadar inte att kolla runt lite! Så i början av september ska jag dit. Och sen tror jag det räcker med besök hos kliniker, har varit på många ställen nu och det känns tryggt med kliniken jag besökte förra fredagen.

Fick lön igår så jag ska nog ta och handla lite nya hudvårdprodukter och kosttillskott. Men har lite beslutsångest över vilka produkter jag ska köpa och pröva, finns många jag vill använda.

Förresten, kul med många nya läsare :) Jättekul att ni tittar in!


Kommentarer
Postat av: T

Har hört att bergmans produkter ska vara bra!:)

2010-08-22 @ 12:38:31
URL: http://aakne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0