Längesen!

Hej allihopa! Jag ser att jag konstigt nog fortfarande har besökare kvar här trots min usla uppdatering. Jätte roligt verkligen :) Tänkte uppdatera lite om läget idag. Jag är fortfarande inte nöjd med huden trots alla behandlingar! Den är ju betydligt bättre än förra året vid denna tidpunkt men tyvärr har jag både lite gropar och röda märken kvar. Dessa röda JÄKLA märken vill inte ge med sig alls. De är väldigt bleka men jag trodde definitivt att dem skulle vara borta tills nu. Men icke! Jag har lärt mig leva med detta, vissa dagar känns fortfarande piss men inte som förut. Nu var det några månadersen jag använde mig av både peeling, laserbehandling, starka krämer, dermaroller osv! Anledning? Jag har ett litet liv i magen. När man är gravid är det mycket man inte får göra och många krämer man inte ska använda. Laser får man inte heller göra, så jag har lagt alla behandlingarn på hyllan ett tag. Jag kommer börja spana på behandlingar efter förlossningen. Kanske har det kommit nån super bra laserbehandling tills dess? Man kan ju hoppas! :) Idag är det 106 dagar kvar tills vårt lilla hjärta beräknas komma <3

Kommentarer
Postat av: isabella

Om du vill fortsätta med "dyra produkter" ta en titt på denna hemsidan! produkterna är till ungefär hälften av priserna i sverige :)
http://www.onlynature.co.uk/

2012-11-02 @ 13:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0