En vecka kvar

Nästa fredag ska jag börja med den nya behandlingen jag skrev om i förra inlägget. Tyvärr vet jag inte hur den går till och jag har inte läst något om den heller. Blev bara rekomenderad av laser terapeuten jag gått hos att pröva den eftersom det va en ny behandling hon hade börjat med. Ska skriva mer om den så fort jag varit där och gjort den. Annars går livet ganska mycket upp och ner. 80% av dagarna mår jag bra men sen de där sista procenten mår jag dåligt över huden. Inte alls som förut men ändå så att jag känner mig missnöjd. Nu i september är det 2 år sen alla problem med huden började. Känns som att tiden gått fruktansvärt sakta. Trodde ju definitivt att alla bekymmer med huden skulle vara borta vid det här laget.. Vågar inte ens tänka på hur lång tid det kommer ta tills de röda märkena är borta, fattar inte att det tar så jävla lång tid!!! Väldigt frustrerande! Vill bara slippa tänka på huden. Känns som att man blivit helt besatt av att den ska bli bättre. Hoppas att de nya behandlingarn kommer hjälpa mig en bit på vägen! Är det någon här i bloggen som prövat någon effektiv behandling mot ärr?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej brukar läsa din blogg ibland.



Ett tips till dej köp dina mene moy produkter på tradera det gör jag, är billigt och bra forsätt uppdatera oftare



kram

2011-09-26 @ 21:55:34
Postat av: Javlaakne

Hej!



Tack för ditt tips! Jag brukar beställa mina produkter från en sida från USA (tror jag det är). där är det också billigare att köpa. Visste inte ens att man kunde hitta deras produkter på Tradera! Tack så mycket för tipset! :)



2011-09-30 @ 08:17:25
Postat av: Maria

har du provat kemisk peeling? funkade för mig, men sedan fick jag nya bölder efteråt = nya ärr, som jag nu även måste behandla....

2011-10-08 @ 01:28:46
Postat av: elin

hej, väldigt bra blogg men skulle du inte kunna typ lägga ut nån bild på din hy så man får se skillnaden på den och så för har själv akne och så o hade varit skönt att få se någon annans ärr och så...fattar du?

kram

2011-11-13 @ 14:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0