Tack!

Tack för era fina kommentarer. Blir så glad! Jag lovar er att försöka lägga upp fler bilder på huden. Jag mår som jag sagt inte lika dåligt längre som ni kanske förstått. Ibland kan jag hata min hy men oftast känns den helt okej. Alla säger att det bara är jag själv som ser det som är kvar och att mycket sitter i mitt huvud, vilket stämmer! Detta kommer säkert alltid att sitta kvar men man får försöka ändå. Ska på behandling nr 3 på onsdag med lasern. Hoppas att vi kan köra på ganska hårt! :)


Kommentarer
Postat av: Annica

Hejsan! Jag har läst din blogg i kanske en månad nu och den har hjälpt mig mot att inte känna mig ensam! Du skriver precis som jag tänker. Jag har lite funderingar kring din hudslipning. Märkte du inga resultat alls? Var du hundra procent finnfri när du gjorde behandlingen? Hur blev dina porer efteråt? Jag ska göra samma behandling på måndag och är lite nervös! Har några enstaka finnar på hakan.. Men hoppas det går bra :) många kramar till dig!

2011-11-14 @ 12:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0