Huden dag 5

Idag ser huden helt okej ut. Inte alls så skorpig längre vilket känns skönt. Tycker det är lite jobbigt att gå ut när man har fullt med sårskorpor i ansiktet. Det känns som att folk kollar på en och undrar vad fasen som hänt med ens ansikte. Har inte bokat in en ny behandling ännu utan ska vänta lite och se om denna gång gav resultat. Annars blir det till att pröva en annan laserbehandling, somm slipar lite på huden. Nu för tiden bloggar jag mestadels från mobilen, och där kan jag inte svara på kommentarer direkt där ni har kommenterat. Lite retligt tycker jag! Eller så är det bara jag som inte förstår hur man gör? Hur som helst, hittar ni inget svar här så kolla i inlägget där ni kommenterat efter mitt svar. Fortsätt skriva kommentarer, tycker det är jätteroligt att läsa!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vart har du tagit vägen?!?!?!

2012-02-13 @ 16:50:22
Postat av: Caroline

Heej!! hur går de för dig?:)



2012-03-14 @ 07:52:54
Postat av: Becca

Hej!



Nu har jag klickat runt på din blogg en bra stund.. känner igen mig i så mycket av det du skriver. Känner mig ledsen för att så många går igenom detta akne-helvete. Men samtidigt glad över att någon som du är öppen om kampen och delar med dig av dina erfarenheter!



Jag håller just nu på att skriva ett examensarbete om akne. Det skulle vara hur grymt som helst om jag kunde få prata med dig om varför du driver den här bloggen! Kontakta mig på [email protected] så kan vi prata mer :)

2012-03-30 @ 14:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0