Behandling nr 2

Jag har gjort min andra laserbehandling. Än så länge märker jag ingen större skillnad på huden, varken på ärren eller mina röda märken. Jag ska eventuellt gå på en till behandling sen kommer jag nog att göra en laserslipning med fraktionerad erbium yag laser. Många säger att jag blivit så fin i huden att att jag inte har några problem längre men man blir väldigt blind själv. Hade jag kollat på före bilder för några månadersen så hade jag säkert kunna se skillnad. Lite tråkigt att man inte vågat ta foton på hur ansiktet sett ut. Hade ju varit kul att se om det blivit någon förändring eller inte.


Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om i bloggen längre. Har någon nåt tips eller är det något ni vill veta?


Kommentarer
Postat av: scarface

Hej!Hur går det med behandlingen med dermaroller?

2011-11-08 @ 14:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0