Onsdag

Igår var det "besöksrekord" här på bloggen. Vad roligt! Känns som att det är svårt att skriva här ofta nu när jag mår lite bättre. Jag har ju mest haft bloggen för att skriva av mig när jag mår dåligt och om mina behandlingar. Eftersom jag ska låta huden vila tills hösten så kommer det inte bli så mycket skrivande om de behandlingar jag gör eller har gjort. Har däremot kört med dermarollern nu för några dagarsen. Jag använder faktiskt ine ens bedövning längre utan tycker nästan att det är skönt, konstigt nog? Och som jag skrivit förut så älskar jag känslan efteråt. Huden blir så slät och fin eftersom att den svullnar upp.

Och vad det gäller akne fronten så får jag knappt finnar längre. Det var längesen nu! Och jag har dessutom slutat äta mina vitamin B5 och zink tabletter. Än så länge har det inte blossat upp något och jag hoppas inte heller att det kommer göra det bara för att jag slutat med de kosttillskotten. Har lagt ner tusentals kronor enbart på vitaminer de senaste året och vill lägga pengar på lite roligare saker nu :)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Älskar oxå den känslan efter man rollat! Mår prima då!

2011-05-18 @ 17:15:28
Postat av: Maria

Hejhej, snubblade precis in på din blogg när jag sökte lite information. Har också problem med ärr från acne och stora bölder. Tänkte fråga dig angående din IPL behandling, vad kostar den per gång och hur många ggr ungefär behöver man göra den? Förstår att det är väldigt inviduellt men något generellt sådär, =) Såg att du gått på behandling på hudoteket, är det så att du bor i jkpg då? Vart gör du din IPL behandling i så fall? Lycka till och kämpa på. Mvh Maria

2011-05-18 @ 22:01:43
Postat av: x

Hej!Googlade runt på dermaroller och acneärr,ice pick scars och hamnade här :-)

Läst att du använder dermaroller som jag funderar skarpt på att skaffa.Vad har du för storlek på nålarna,1mm?Var har du köpt din?Mycket tacksam för svar.Ska fortsätta kolla din blogg då och då eftersom jag lider av samma som du.Önskar dig en bra och solig dag :-)

2011-08-01 @ 15:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0