IPL

Igår var jag på ipl behandlingen. Och vi körde på högre inställning denna gången. Det kändes verkligen mycket mer än vad det gjorde sist. Jag hoppade till några gånger och på vissa ställen gjorde det riktigt ont! Men jag höll ut och tänkte att jag ska klara det med den inställningen. Förut när jag var yngre och gick på ipl så tog det lång tid att behandla kinderna. Nu kör vi hela ansiktet + uppstramande behandling på ca 30 minuter. Så det tar inte så lång tid! Nästa vecka blir det uppstramande behandling igen. Det blir nog 4:e gången jag gör den behandlingen. Så mitt "behandlingsprogram" fram tills sommaren är ganska intensivt. Kör uppstramande behandling 1 gång i veckan. Och sen Ipl var 3:e vecka. Jag hoppas verkligen att det kommer vara värt det. Tänkte även köra någon mer dermaroller behandling snart. Men det blir ingen agressiv behandling utan får köra lite lättare och in trycka så hårt.

I veckan måste jag ta och leta upp någon bra peeling + ansiktsmask att köpa hem. Min ansiktsmask från JAN MARINI är slut, likaså min peeling. Så det måste inskaffas så fort som möjligt. Men det finns så mycket att välja mellan, svårt att veta vad man ska köpa för något. Jag vill gärna köpa någon ny hudvårdsserie också. Känner för att pröva något nytt faktiskt!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Heej:)

Jag funderar me på o köpa en ny ansiktsmask, o undrar lite vilka du rekomenderar? Kollade lite i dina tidigare inlägg o såg du testat några olika:)



Kramis!

2011-03-16 @ 22:50:27
Postat av: lisa

Hej. jag undrar hurdana ärr du har? Har du gropar eller fula röda märken? Jag Har själv jättemycket acneärr och mår så himla dåligt av det.

2011-03-20 @ 16:15:21
Postat av: Lisa

Hej. jag undrar hurdana ärr du har? Har du gropar eller fula röda märken? Jag Har själv jättemycket acneärr och mår så himla dåligt av det.

2011-03-20 @ 16:15:55
Postat av: Anonym

Hejsan Lisa!



Jag har bode gropar och röda märken efter min akne. Vad har du själv för typ av ärr? Och hur länge har du haft problem med huden? Har du fortfarande akne? Hur gammal är du? :)



Förstår att du mår dåligt över det, det gör jag också. Jag mår så dåligt att jag inte vågar gå utanför dörren knappt. Har varit så i snart 2 år. Har till och med haft självmordstankar pga. huden. Det kan verkligen förstöra mycket för en :(



Kram

2011-03-30 @ 15:31:35
URL: http://javlaakne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0