Börja leva

Jag vill faktiskt snart börja leva ett normalt liv. Jag är så jävla trött på att mina ärr och min hy begränsar mig och styr HELA mitt liv. Varför låter jag mig påverkas så? Antagligen för att jag är så ytlig och rädd för vad folk ska tycka. Rädd för att folk ska tycka jag är äcklig och ser hemsk ut i ansiktet. Sen blir det inte bättre av att man inte trivs med sig själv för fem öre. Det ända jag varit nöjd med i princip är mitt ansikte. Men detta var för några årsen. Nu är jag inte nöjd med något på min kropp. Och det är dagens sanning! Kan faktiskt inte komma på en enda sak som jag är nöjd och stol över. Förutom möjligtvis mina bröst som är helt okej. Som är opererade. Jag hatade dem förut, men nu hatar jag dem mindre. Men jag är fortfarande inte nöjd. Vad är det för fel på mig?

Hur kan man tycka så illa om sig själv?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0