Detox ?

Jag funderar starkt på att beställa hem en detoxkur för att rensa ut lite skit ur kroppen. Läste lite recensioner om "Biodrain" och många verkar tycka det funkar bra. Och har man tur kan man tappa lite vikt också plus att det tydligen ska ge bra effekt på huden, vilket jag faktiskt kan tänka mig att det gör när man renar kroppen. Känns som att det är något sådant jag behöver för att komma igång på riktigt med min viktminskning och mitt nyttigare liv. Har ju som sagt gått väldigt dåligt nu några dagar. Har ätit massvis. Mycket pga. att jag fortfarande mår dåligt av det jag fick se på tåget, min egen spegelbild. Fast i ett annat ljus som framhävde massa ärr jag aldrig sett. Och jag som tyckte det började se okej ut. Men jag vet att jag måste ta tag i mitt liv. Med eller utan ärr. Jag kan inte leva såhär längre, det går inte! Det är påfrestande för mig och för alla runtomkring mig. Tycker synd om mina vänner och min pojkvän som har en sån extremt tråkig vän/flickvän.

Såhär står det om Biodrain:

BioDrain är en komplett, utrensande örttablett som kan kickstarta viktminskning. Effektiv och skonsam som stödjer kroppens egna utrensande processer. Kombinerar traditionellt använda örter med de senaste vetenskapliga rönen med flavonoider, prebiotika och patenterade, bio-aktiva glykoproteiner från frukt. Stramar upp och renar kroppen och reglerar vätskeansamlingar. En utrensning ger förnyad energi och kräver ingen fasta. Tabletterna är lätta att svälja. Baseras på örtrecept som använts i över 10 år av danska herbalister med stor succé. För de flesta räcker det med två årliga utrensningsperioder på 4-6 veckor vardera för att man ska känna sig renare, lättare och energirikare. Hjälper vid viktminskning om man har mycket slaggprodukter och överflödig vätska.


Kommentarer
Postat av: Tara

funkade produkten?

Jag förstår precis vad du känner, jag är i samma sits, mår äckligt dåligt av att se mig själv i spegeln och funderat länge på Biodrain. Jag beställde hem det igår så hoppas att jag får det snart och att den funkar =(



ha det så bra

2011-06-30 @ 14:19:19
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0