Träning

Tänkte köra en powerwalk idag men det blev väl en blandning mellan powerwalk och löpning. Vilket kanske inte va så bra med tanke på min benhinneinflammation. Men jag blev så taggad! Men jag kände inget i benet under passet så förhoppningsvis blir det inte värre. Blev i alla fall 10 km + magövningar och lite övningar för rumpa + lår. Var även nyttig och åt en sjukt god sallad efteråt. Kycklingsallad med annanas, äppel, tomat, gurka, isbergssallad och lite fetaost. Riktigt gott blev det :)

Måste verkligen ta tag i träningen och min kost på allvar nu! Känns som att det är sommar snart och jag vill inte känna mig som en valross! Men det är så himla svårt att veta hur man ska träna när man inte är så överdriver insatt i det hela. Under gårdagen satt jag på nätet och letade efter lite effektiva övningar som man kan ha. Finns mycket bra på youtube faktiskt.

Jag hade verkligen varit tusen gånger mer taggad om mina jävla ärr kunde ta och försvinna. Just nu känns det som att jag vill komma i form, men ändå så säger en röst inombords att det är skitsamma med tanke på att jag förmodligen kommer få spendera ytterligare en sommar inomhus. Förra sommaren va hemsk! Jag va knappt ute och inte på stranden någongång förutom när jag gick promenader. Träffade knappt några vänner och umgicks mest med pojkvännen. Som förmodligen är ur trött på mitt tjat om ansiktet och att jag inte vill gå ut. Jag önskar mer än något annat att denna sommaren blir annorlunda. Annars vet jag inte vad jag tar mig till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0