Imorgon är det dags.

Tjolahopp!

Imorgon är det dags för behandlingen. Ska bli spännande att se om det kommer ge något resultat tycker jag! Självklart tror jag inte att jag kommer se nån skillnad efter en behandling men jag hoppas att min hy är bättre efter denna "kur" jag ska göra. Ska gå så många gånger jag hinner fram tills sommaren. Ska även på samtal imorgon med läkaren som skriver ut mina antidepressiva. Tycker tyvärr inte dem gett den effekt jag fick sist när jag åt dem men samtidigt vill jag nog inte pröva några andra. Är jätterädd att huden ska bli värre när man håller på och byter mediciner hela tiden. Så jag tänkte se om jag kan köra på med den medicin jag äter ett tag till och se om det blir bättre.


Ska försöka uppdatera imorgon om behandlingen, vad dem kommer göra och om det gjorde ont!

Kommentarer
Postat av: Eva.I.

Hej.

Hur mår du och hur gick behandlingen?

Jag väntar på mina produkter från Karin Herzog.

Hoppas att jag får dom på fredag.

Blir kul att se om Gel glyco rose kommer att fixa ärren/märkena.



Ha det bra/MVH Eva.

2011-03-02 @ 17:41:12
Postat av: Caroline

Hej tjejen! hur har de gått:)? är supernyfiken!

Kramar!

2011-03-03 @ 13:54:51
Postat av: isabell

hallå,, väntar spänt på att få höra hur det gick..!! kram

2011-03-04 @ 00:29:26
Postat av: Anonym

Hejsan!



Jag skrev lite i bloggen om hur det har gått. Men har inte sett något resultat ännu. Det tar lite tid. Som vanligt! usch. Har du fått dina produkter Eva?? Du får gärna skriva sen om dem funkar bra..



Kram kram

2011-03-05 @ 13:45:40
URL: http://javlaakne.blogg.se/
Postat av: Eva.I.

Hej.

Jag fick dom igår och provade Gel glyco rose.

Ska använda den 3 ggr i veckan, men det tar ju några gånger till innan jag kan säga om det hjälper.

Men det ska gå rätt snabbt säger dom om man använder syreprodukter samtidigt vilket jag ju gör.



MVH Eva.

2011-03-05 @ 16:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0