Behandling på G?

Satt och googlade runt lite nyss och har hittat en behandling jag kanske ska testa! Den ska ta bort akne (om man har någon), ge stramare hud och eventuellt hjälper det med de röda märkena i ansiktet. Inte säker på att de hjälper mot just de röda märkena men det ska jag ta reda på imorgon! Ska faktiskt fråga om jag kanske kan komma på en konsultation redan imorgon eller nästa vecka. Hoppas! Behandlingen lät ju lite för bra för att vara sann men det hade varit roligt att pröva. Och det skadar ju inte att se om det gör nån nytta. Hade det hjälpt något mot mina röda märken så hade jag blivit överlycklig. Jag har blivit väldigt taggad att göra allt i min makt för att kunna gå ut i sommar. Vill verkligen börja leva ett normalt liv. Hur kan akne ställa till det så mycket? Inte nog med att aknen tar ett tag att bli av med, sen har man en massa jäkla ärr kvar i ansiktet. Både röda och gropar. INTE ROLIGT!

Skriver imorgon och uppdaterar om behandlingen och om det finns nån chans att den hjälper mot de röda märkena. I så fall vill jag sätta igång så fort som möjligt eftersom man får göra några stycken. Håller tummarna i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0