Sjuk

Har gått och blivit sjuk igen. Tycker jag är sjuk varje månad nu för tiden! Har gått och blivit super förkyld och har extremt ont i halsen. Inget roligt! Igår när jag skulle sminka mig (brukar inte göra det) men ville gärna pröva det nya sminket. Valde att pröva en creme foundation men helt ärligt så tycker jag att mina ärr syntes mycket mycket mer av sminket! Och det var absolut inte det jag ville! Vill inte att ärren/groparna ska framhävas. Så även om jag hade smink på mig kände jag mig 100 gånger äckligare än vad jag gör utan smink. Har fortfarande lite olika concealers kvar att pröva. Så igår hade jag en ganska dålig dag. Vill ju ändå kunna sminka mig utan att ansiktet ser förjävligt ut.


Hur som helst.. På måndag är det dags för IPL behandling nr 3. Eftersom vi körde med en högre inställning sist så hoppas jag att vi kommer göra det även denna gång. Men tiden springer iväg och snart är det sommar, känns som att denna sommaren kommer bli lika tråkig som förra. Jag har väldigt mycket ångest över att det redan är april. Jag var helt säker på att detta helvete skulle vara över för längesen. Förra sommaren satt jag och tänkte på att allt skulle vara bra nästa sommar. Men oj så fel man kan ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0