Lång dag igår

Det blev en lång dag igår, i med att själva resan tog ca 4 timmar fram och tillbaka. Sen var dem lite försenade med konsultationerna på kliniken så jag var inte hemma förrens lite innan tolv i natt. Kirurgen jag fick träffa kändes väldigt seriös och duktig.. Vilket absolut var ett plus! Men, han gör samma behandlingar som jag varit på konsultation för innan. Så det var inget nytt som erbjöds. Tyvärr.

Jag vet inte alls hur jag ska göra, jag känner mig så jävla förvirrad! det värsta var igår när jag va tvungen att åka buss (vilket jag knappt klarar av när det är mycket folk på). Usch vad jobbigt det kändes när alla kollade på mig. Och det känns verkligen som att alla rå stirrar på mitt ansikte och tänker att jag ser jätteäcklig ut!

Idag ska jag ta och googla lite på behandlingarna och sedan fatta ett beslut eftersom jag bokat in tid för behandling om 2 veckor. Det jobbiga är att jag läste i något forum en tjej som hade gjort liknande behandling, eller kanske samma, och hon rekomenderade inte att man skulle göra det eftersom hennes ansikte blivit värre. Vilken jävla mardröm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0