Konsultation

Idag är det onsdag, men inte vilken onsdag som helst för min del.. Det är nämligen dags för konsultation med en plastikkirurg idag för att se vad han har att erbjuda mina hemska ärr! Jag har inga förhoppningar alls idag utan det känns mest bara som att jag vill träffa någon mer innan jag bestämmer mig för att göra något! Och om jag inte minns fel så har dem olika hudslipningar att erbjuda på den kliniken, vilket jag vill veta mer om eftersom det kommer bli aktuellt i mitt fall.

Jag vet inte varför jag fick ett sånt utbrott med akne och jag hade så gärna velat veta om det kan bero på mina antidepressiva jag åt förut. Annars vill jag gärna börja äta medicin igen, för såhär dåligt har jag nog aldrig mått. Ingenting är positivt för mig längre, utan allt känns tråkigt och jag har ingen ork att göra något alls. Inte träffa vänner, inte visa mig ute. Många tror säkert att jag överdriver när jag skriver att jag aldrig går ut. Men det är sant! Jag går till mitt jobb, sen hem, och håller mig inne resten av dagen. Jag har inget socialt jobb så jag träffar inga människor överhuvudtaget om dagarna. Vilket är en befrielse!

Min dröm är att må bra igen..


Kommentarer
Postat av: T

Kan faktiskt känna igen mej i dej. Nu mår jag bättre men bara då jag är ute och gör saker, som träffa vänner, och intressen. Det låter jättesvårt men jag lovar att det är bästa medecinen. Vet inte hur jag ska övertyga dej men det är verkligen så! I min skola finns killar och tjejer (osminkade) de har acne/acneärr och ingen bryr sej om det för de är så vana. En av killarna är dessutom väldigt populär så det sitter inte bara i hyn som jag själv intalat mej själv! lycka till!

2010-09-01 @ 20:46:32
URL: http://aakne.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du inte äta Yasmin p piller? Det ska ju vara bra om man har finnar!

2010-09-04 @ 12:58:22
Postat av: Anonym

Det finns folk som fått jättemycket akne av yasmin, jag äter ett p piller som heter diane som är för akne och man får det utskrivet av hudläkare just mot akne. jag får bara någon finne då & då nu för tiden, har massa ärr (gropar) kvar som jag vill bli av med..



tack för din kommentar :)

2010-09-05 @ 13:16:08
URL: http://javlaakne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0