Kluven...

Jag känner mig kluven. Jag har avbokat min tid jag hade för behandling av ärren där det går ut på att lyfta ärret. Avbokade pga. min "frätskada", kan inte komma dit och se ut som jag gör. Dessutom var det riktigt dumt att göra kemisk peeling innan jag ska på behandling. Men innerst inne så tvivlar jag lite på att göra behandlingen. Jag är så rädd att det ska bli värre. Men samtidigt hade jag gjort allt i världen för att ansiktet ska bli bättre. Så jag vet helt enkelt inte! Idag ska jag i alla fall ringa till HSAN och kolla upp läkaren, kanske är det så att han har hur många anmälningar som helst på sig och då vet jag att jag inte kommer gå dit.

Men jag måste bestämma mig snart. Det bästa hade nog varit om jag hade fått prata med läkaren lite via telefon en gång till. Jag kände mig så himla säker när jag var på konsultation, men när man sedan börjar läsa på internet så börjar man tvivla på saker. Inte på läkaren utan på själva behandlingen, eller alla sorters behandlingar som finns. Många som skriver att saker är toppen, och vissa skriver att det är skit. Undra hur det kommer sig egentligen? Men mycket beror nog på vilken läkare man går till. Kan tänka mig att det finns måna oseriösa som bara vill tjäna pengar på att folk mår dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0