Vill tvätta ansiktet!!

Jag vill verkligen tvätta mitt äckliga ansikte. Fy fasen vad jag känner mig snuskig och fet i huden. Tack & lov får jag tvätta mig om några dagar, så underbart det kommer bli! Som jag visste så har jag börjat få små finnar, inte bra! Men självklart pga. att jag inte får tvätta mig, antar jag. Om det nu är finnar, de kliar nämligen på dem, vilket det aldrig brukar göra. Dessutom sitter de underhuden. Kanske några utslag av antibiotikan. Jag vet inte! Igår beställde jag hem lite nya kemiska peelingar. Och denna gången blev det i svaga styrkor (ska inte göra samma misstag som förra gången). Beställde Salicylsyra peeling, det ska lösa upp pormaskar och finnar bra. Har prövat den en gång, när jag fick hem ett prov av den, och jag tycker den verkade toppen. Mitt sår jag fick sist av peelingen har försvunnit hel i alla fall. Var ju livrädd att jag skulle få ärr eller någon pigmentförändring. Men nu ser det normalt ut. Tack & lov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0