Last day

Idag är det sista dagen med antibiotikan. Jag hoppas att den gjort sitt och att jag slipper infektion. Vet inte om jag vågar ta av mina plåster imorgon, väntar nog tills de ramlar av, av sig själv.. Finns nämligen risk att man drar med huden, och det vill man absolut inte råka ut för. Även om det skulle vara helt läkt.. Ska i alla fall duscha ansiktet imorgon, och så får jag se om mina plåster åker av då. På ett sätt tycker jag det känns otroligt tråkigt att behöva lägga ut pengar på ansiktet. Jag hade kunnat göra så mycket roligt för pengarna. Men, mår man dåligt så hade väl inget varit kul i vilket fall som helst. Men, man hade kunnat spara till några resor, eller annat i framtiden. Nu är det 2 veckor kvar innan lön och jag måste leva jättesnålt verkligen :/ Blir jobbigt!

Idag har jag förresten inte så ont i ansiktet. Fortfarande känns jag lite öm, men känns ändå bättre än igår. Men jag måste erkänna att jag är nervös inför att ta bort mina plåster. Har varit skönt att ha dem på ett sätt då jag kan kolla mig i speglen och inte se mina hemska ärr utan bara massa plåster. Sen är jag rädd att huden ska ha dött eller fått en infektion, är lite rädd för att få reda på hur det gått osv.

Känns typ som att man skriver samma sak i varje inlägg..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0