Imorgon

Japp, imorgon är det dags för behandlingen (eller vad man nu ska kalla det?). Är faktiskt lite nervös, tro det eller ej! Och jag vet inte om jag kommer kunna sova något i natt. Sova lär jag väl inte göra. Brukar i vanliga fall gå och lägga mig runt halv elva, elva tiden.. Men eftersom att jag ska ställa klockan på 02.00 i natt så känns det lite tungt. Men man får bita ihop! Och klockan 10.00 ska jag va på kliniken. Blir ingen tåg denna gång utan bil. Extremt tråkigt att köra så jäkla långt men eftersom jag kommer va helt omplåstrad efteråt så vill jag inte sitta på ett tåg med massa människor som kollar snett på en.

Idag har jag även börjat med antibiotikan. Den ska minska risken för infektion! Resten av dagen ska jag ägna åt att fräscha till mig lite. Bada osv! Sedan packa lite saker att ha med mig i bilen. Kudde, bok, tidningar och lite smått. Och jag hoppas att min hosta kommer bli lite bättre tills imorgon. Tycker inte att hostmedicinen gör sitt jobb riktigt! Känner mig lika slemmig i halsen och har nästan värre hosta nu än när jag började med medicinen. Inte positivt med andra ord! Ska även försöka hinna kolla på avsnittet av plastikkirurgerna på tv4plus som jag missade igår. Det är väldigt bra faktiskt! Har ni sett det?








Kommentarer
Postat av: Caroline

Lycka till imorron! håller tummarna för dig! :)

2010-10-28 @ 17:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0