Mederma

Idag har jag beställt Mederma Scar gel. Jag ätnkte att jag lika gärna kan ge den ett försök eftersom jag prövat så mycket annat som inte funkat speciellt bra! Som jag skrivit förut har många skrivit väldigt bra om denna gel, det jobbiga blir ju att kleta på den flera gånger om dagen! Men, man får väl hålla på så länge man orkar. Jag beställde hem 2 tuber med 50 gram i varje. Hoppas att det räcker ett tag! Blev ganska dyrt med frakt osv så tänkte att man lika väl kan beställa hem så man har hemma. Dock var det svårt att hitta någon shop där de fraktade till Sverige. Men till slut lyckades jag hitta!

Ingen aning om hur lång tid det kommer ta innan den kommer hem i brevlådan men jag ska absolut ta och uppdatera om resultat (om man ser något sådant). Som sagt kommer jag använda den i MINST 3 månader, eller tills mina tuber tar slut.


Kommentarer
Postat av: Kristin

Har krämen funkat?

2011-04-15 @ 19:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0