Komma igång med livet?

Jag måste verkligen ta tag i mitt liv snart. Jag känner hur jag glider från verkligheten mer & mer. Inte konstigt med tanke p åatt jag knappt visat mig ute på över 1 år! Det är ganska frustrerande och jag vet att det är galet av mig att gömma mig. Kan inte hjälpa att jag är så rädd för att visa mig. Har skrivit det förut och skriver det igen, jag vet att jag behöver hjälp med detta! Idag har jag därför ringt till psykologen som ska kontakta mig nästa vecka. Blir kanske några besök (som förut inte hjälpt något) men framför allt funderar jag på att börja äta min medicin igen. Mina antidepressiva. Då mådde jag som en prinsessa. Kanske kan mina negativa tankar försvinna om jag börjar äta dem igen. Det funkade innan i alla fall!

Nu till det negativa, några hudterapeuter trodde att min uppblossning av akne berodde på mina antidepressiva. Jag hade ätit min medicin i ca 1 år innan jag fick akne. Men ju mer jag tänker på det desto konstigare känns det att man får biverkningar efter ett helt år! Jag hade biverkningar i början i form av mardrömmar, svårt att sova osv. Men ingen akne. Dessutom tycker läkarna jag talat med att det också verkar konstigt om det berodde på medicinen. Så jag kanske ska ge det ett försök? Jag vill verkligen börja igen. Men jag är LIVRÄDD att jag ska få tillbaka alla finnarna!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! Har precis som du haft problem med acne, mest när jag var yngre, vilket har resulterat i en lite ojämn hy med förstorade porer, mest vid näsan,kinderna. Kan du rekommendera någon bra produkt för rengöring, smink etc. Kram

2011-03-21 @ 09:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0