Något positivt och väldigt mycket negativt!

Blev väldigt positivt överraskad när jag loggade in på internet banken och skulle kolla hur mycket lön jag fått denna månaden. Mycket mer än jag trodde! Hur det nu kommer sig? Var sjuk väldigt mycket förra månaden, så jag räknade med några tusenlappar mindre. Men jag fick faktiskt mer än vad jag brukar få, så några tusen mer! Det gillar vi :) Så glad jag blev. Nu känns det inte som att jag behöver leva skit snålt denna månaden, eftersom jag har en stor utgift på 5000 kronor (laserbehandlingen nästa vecka) så tänkte jag att jag inte skulle kunna handla något denna månaden. Så det känns jätteskönt verkligen. Men ska spara så mycket pengar som möjligt, till alla kommande behandlingar/krämer, ja you name it.

Igår mådde jag extremt dåligt, spenderade kvällen i sängen gråtandes. Tänkte varför så mycket hemska saker ska drabba just mig. Tycker ärligt talat synd om mig själv, har nog aldrig gjort det förut.. Men jag har gått igenom så mycket saker i livet redan nu, och detta med ansiktet tar kål på mig. Får självmordstankar ofta och känner att jag varken vill mer eller orkar mer. Men det är bara hemska tankar, skulle aldrig kunna göra något sådant mot min familj. Men det hade varit så skönt att slippa detta helvete, hoppas bara det har ett slut, och det får gärna komma snart. För jag orkar snart inte mer...Tänk att ett jävla ansikte kan påverka en så HIMLA mycket, aknen har verkligen förstört mitt liv. Och jag överdriver inte en smula, jag mår verkligen skitdåligt. Som jag skrivit innan hatar jag att gå utanför dörren, usch, ångest! Hatar att åka buss när alla kollar på en, känner mig ful & äcklig och jävligt otillräcklig av nån anledning. Skönt att ha en blogg man kan skriva av sig i. Undra om det kommer en dag då jag skriver att jag mår skitbra? Och att allt är hur jävla bra som helst?

Det känns som att den känslan är långt långt borta.. Snälla, är det inte min tur att må lite bra snart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0