Snart nr 2

Har fortfarande inte fått nån ny finne, inte ens en liten. Men kan ju glädjas över att jag inte fått nån "böldaktig" på länge. Nåt positivt där! Och som sagt, inte ens en liten ny finne. Det är ju jättebra!

På fredag är det dags för behandling nr: 2, och jag är förväntansfull! Känns som att det inte var längesen jag var där sist. Och jag hoppas att jag kommer se även en liten förändring efter denna gång, kul när man ser resultat. Och jag märkte ju redan att huden blev bättre efter första behandlingen. Dessutom är jag fortfarande förtjust i de nya produkterna jag använder. Ska nog ta och köpa en till kräm från serien nästa vecka. Dem är ju inte så farligt dyra om man jämför med de andra produkterna jag använder/använt från Mene moy. Dessa ligger på ungefär 3 - 600 kr. Helt okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0