Mat 30/3

Detta har jag ätit idag:


Frukost: Jordgubbar + kaffe                                                                                 (~50 kcal)

Lunch: "Fläskkotlett hamburgare (80 g kött med rågbröd)" + gurka + 1 ägg             (~500 kcal)

Mellanmål: Smakade på lillasysters glass (den nya ben&jerry) + lite choklad            (~350 kcal)

Kvällsmat: Kycklingwook (kyckling,pasta + grönsaker) + vitlöksbröd                       (~650 kcal)


Summa kcal: ~ 1550


Antal steg: 11 000



Känns som att det blev en dålig dålig dag! Ska ju inte äta nåt godis eller glass på veckodagarna men kände mig tvungen att smaka den nya glassen av nån anledning! Dessutom slank det ner ½ chokladgroda också. En liten sådan. Men ändå, det är själva grejen! Har även köpt hem bakelse tills imorgon när jag ska bjuda min vän på fika, och nej, jag ska INTE äta. Det blir frukt för min del!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Kan du inte skriva lite mer om finnarna också? Känns som du nästan bara skriver om maten :)

2010-04-01 @ 16:17:30
Postat av: Sara

SV: Tyvärr var jag inte helt "kry" när jag åt den som sagt ;) Men jag tycker inte att det är möjligt att det blir fel när det är B&J's, kakdeg, choklad och jordnötssås. Måste varit mig det var fel på så jag ger den en ny chans på lördag! :D

2010-04-08 @ 17:07:48
URL: http://milktonium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0