Mat 17/3

Detta har jag ätit idag:

Lunch: 1 st Lövbiff med tomater, morot, champinjoner och creme fraiche sås.

Mellanmål: Hallon (ca 200 g)

Kvällsmat: 2 stycken pågen fröjd mackor (100 g sammanlagt och 260 kcal per 100 g) med 2 ägg på. Det slank även ner lite "start flingor".



Usch, vad det känns som att jag frossade i kolhydrater nu ikväll, men familjen skulle äta på Max och jag ville inte trycka i mig alla 1000 tals kalorier det är i deras mat och friterade pommes. Så det fick bli det som fanns hemma, vilket var mackor och lite flingor. Känns dock som att jag har ätit JÄTTEMYCKET ikväll av nån anledning. Och det värsta var flingorna jag åt, eftersom det är mycket socker i dem. Bläää! 


Har försökt räkna lite kalorier idag också och jag räknar med att jag har ätit ca 1300 kcal denna dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0