I väntan..

Beställde hem lite nya hudvårdprodukter förra måndagen men har fortfarande inte fått dem! Och enligt företaget så skickade dem till mig i torsdags, och egentligen borde jag haft dem nu. Men dem har tyvärr inte kommit. Aja, det är inte hela världen.. men jag börjar fundera på om dem har försvunnit? Tycker det känns som lite väl lång tid nämligen. Eftersom dem skickas inom Sverige.

Dessa två produkter köpte jag denna gången:




Ansiktsmasken har jag faktiskt aldrig prövat så det ska bli kul att se om den är bra. Nattkrämen däremot tycker jag är jättebra och funkar toppen på finnar och inflamerade utslag. Anledningen till att jag använder produkter med just glykolsyra i är för att jag har blivit rekomenderad att göra det. Och syran är bra för genom glykolsyrans verkan bryts döda hudceller ned, pormaskar löses upp och hudens textur förfinas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0