Dags för behandling nr 2

Idag är det fredag, och det har gått 3 veckorsen jag var på min första behandling. Så idag är det dags igen! Förra behandlingen var ganska smärtsam men ska ändå be henne ta lite hårdare/djupare idag. Hoppas hon gör det! Så jag ska börja denna dag med att ta en lång härlig dusch, eftersom jag inte kommer få tvätta håret på sex dagar sen så ska det rengöras och shamponeras ordentligt. Hatar när håret känns fett, men jag får helt enkelt stå ut. Kommer bli en lång dag känns det som, har ju några mil att åka till stället där behandlingen görs, sen tar behandlingen ca två timmar och sen resan hem. Lär vara hemma ganska sent ikväll. Och jag tänkte äta en rejäl middag innan jag åker, annars kommer jag garanterat stanna på nån mack vid vägen och köpa godis eller nåt annat onyttigt. Dessutom är det fredag och helg, och av nån jävla anledning så tänker min kropp eller min hjärna att det är dags att äta onyttigheter. MEN NEJ!!, denna helg ska jag inte stoppa i mig flera kilo godis. Eftersom jag måste bli av med mitt sockerberoende. Så målet denna helg är att inte äta godis, och inte dricka läsk. Läsken har jag inte så svårt för att skippa, dricker oftast vatten. Men när det väl är helg så brukar jag ändå dricka några glas.


Kommentarer
Postat av: Sanny

Jag vet, men det är ju så gott med onyttigt! =P

2010-03-12 @ 11:42:08
URL: http://thesanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0