Ångest som vanligt..

Skrev ett långt långt inlägg här i fredags, men när jag skulle publicera det så stod det typ "error" så allt jag skrev försvann. Och jag hade varken lust eller ork att skriva ett nytt inlägg, eftersom det var så långt. Anyway, har mått riktigt dåligt sen i torsdags. Haft ångest och ingen livslust överhuvudtaget. Och vad jag borde ha lärt mig är att försöka hantera mina känslor i stället för att äta massvis. För det är så jag gör när jag får ångest, äter och äter och äter. Har ätit för ett helt år framöver i helgen, och det är verkligen sant. Har fått i mig både scones, flera kilo godis (typ), pannkakor, choklad, 2 stycken ben & jerry glassar, chips, ja listan kan göras lång. Fy fan vad jag äcklas av mig sjäv när jag tänker på allt jag ätit. FY!

Inte nog med att jag har ångest över maten, utan även över livet rent generellt. Och dessutom har det ploppat upp 2 nya finnar! Kan ju garantera att det är pga. skräpet jag har ätit. Men mår riktigt dåligt över att det har kommit upp nya orenheter. Trodde knappt att det var sant när jag kände hur det ömade under huden. Men jo, det var det. En i pannan och en på hakan. Det är väl bara förväl att det inte kommit upp nåt där alla ärren är. Men med min tur så lär det väl komma när som helst.

Jävla skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0