Söndag

Då var det söndag idag.. jag är fortfarande lite torr i huden efter rollningen i onsdags + torsdags. Och lite lite röd tror jag. Hoppas det hinner läka tills tisdag då det är dags för laserbehandlingen. Håller tummarna att denna gången kommer göra huden lite finare. Den första gången har faktiskt gjort ganska mycket ser jag nu i efterhand. Det röda blir bättre & bättre för varje dag faktiskt! Och många har sagt att det ser bra ut och att det har försvunnit jättemycket. Men ibland har man svårt att se sånt själv..

Jag har börjat känna hur jobbig sommaren kommer bli för mig som knappt inte går utanför dörren. Alla som är ute och har kul, alla som är fina och solbrända. Jag själv är blek som ett lik (pga att jag ej får sola). Man känner sig inte så fräsch. Åh vad jag önskar att man kunde spola fram tiden, 2 år eller något. Hade velat se hur livet är om 2 år. Mår man bra? Är huden fin? Kan man leva ett normalt liv? Så många frågor.. Fast mest av allt önskar jag att jag aldrig hade fått detta hemska utbrottet med finnar som har förstört mitt liv totalt. Ärr i ansiktet och röda prickar. Inte direkt drömmen!! Vaknade till och med i natt av att pojkvännen väckte mig. Jag pratade i sömnen om akne ärr. Ja, ansiktet och ärr är det enda som kretsar i mina tankar 24 timmar om dygnet.


Kommentarer
Postat av: Eva

Glömde ju att fråga ved du tycker om Healing cream.

2010-06-27 @ 19:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0