Ojsan hoppsan

Vilket nervsammabrott jag fick igår. Sånna dagar är inget roligt alls. Men, idag är en ny dag och förhoppningsvis blir denna dagen bättre. Pratade med min pojkvän återigen igårkväll när han kom hem, och det kändes mycket bättre och jag kunde äntligen somna. Vaknade upp och kände mig lite gladare idag i alla fall. Och av nån anledning så var det första jag gjorde att kolla mig i speglen. Och jag såg fortfarande inga direkta gropar. Utan jag tänkte mer på hur fin huden säkert hade varit om allt det röda var borta. Men jag vet att det finns gropar där, eller jag har ju sett dem innan! Vet inte varför jag inte ser dem nu? Tycker det är jätte jätte konstigt.

Men glad blir man. Och lite mer peppad. Jag måste kämpa, men ibland är det svårt att känna att man orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0