Hämta krämerna idag

Idag ska jag hämta ut mina krämer som jag beställde sist, min ansiktsmask som skulle vara bra mot ärr och en ny phytic acid cream från mene & moy. Tror det blivit lite tokigt med mitt paket, har nämligen inte fått nån AVI eller SMS om att det kommit, men så sökte jag på postens hemsida och skulle kolla var paketet befann sig, så visade det sig att det kom förra veckan till uthämtningsstället. Så jag ringde dit och kollade och paketet var där, så det ska hämtas ut idag. Tror jag ska pröva den nya masken antingen ikväll eller imorgon. Min hud känns lite öm nu när jag har använd Mene & moy´s 30% glykolsyra kräm till natten. Men huden känns verkligen fräsch efter man använt den. Det beror väl på att den är så stark antar jag. Men jag tycker inte att den svider så farligt på huden som jag trodde den skulle göra. Än så länge har jag bara positivt att säga om krämen men får nog använda den ett tag till för att se om den hjälper nåt mot ärren.

Är fortfarande lite röd i ansiktet efter lasern, eller har röda märken där mina blåmärken varit. Men det var tydligen fullt normalt så jag får inte dra förhastade slutsatser och tro att ansiktet blivit värre. Det är ju lite mer rött nu än förut. Däremot ser jag tyvärr ingen förbättring efter lasern ännu, trodde i alla fall att jag skulle märka en liten förbättring efter en gång men tyvärr! Hoppas att jag får lite resultat efter behandling nr 2. Annars tror jag faktiskt att jag prövar med IPL i stället. Läst många som fått fina resultat av det röda i huden av det.

Sen hoppas jag att jag får ett samtal av en sköterska som ska ringa mig angående en Co2 laser imorgon, hon skulle försöka hinna ringa så vi kan ha en liten konsultation via telefon eftersom det är en bit att åka dit enbart för att visa upp sig. Vill mest bara veta hur effektiv den är på de djupa ärren/groparna, och om jag ska satsa på den eller någon annan sen!

Kommentarer
Postat av: Maja

Hej! Var beställer du dina Mene produkter? Vill bara tipsa dig om en sajt från England där man kan hitta dem billigt - www.onlynature.co.uk

Det blir ju så dyrt annars!

2010-06-17 @ 23:52:42
Postat av: Anonym

hejsan. jag har beställt mina mene moy produkter därifrån. jättebra sida verkligen! det har dock strulat lite med deras paket av nån anledning. har precis börjat beställa därifrån i stället, skönt att slippa de "normala" priserna på svenska sidor som är skit dyra..

2010-06-18 @ 06:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0