Diane

Fick ett nytt recept Diane hemskickat till mig idag. Behövde inte ens göra ett besök hos läkaren så han kunde kolla på mig, utan fick ett helt år till. Känns så tryggt på nåt sätt. Har ju ätit dem i säkert 5 - 6 år, och är faktiskt nöjd med dem. Hade inte velat pröva några andra p piller. Usch vad sånt kan ställa till med problem för huden!

Ska till apoteket sen och hämta ut 3 månader till. Sen har jag börjat göra en jävligt dum sak. Brukar alltid få finnar i samband med mensen, så jag har börjat skjuta upp den hela tiden. Tror inte det är så bra för kroppen, men vill inte få fler finnar och absolut inga fler ärr nu.

Nästa vecka ska en sköterska ringa upp mig och jag ska få veta lite mer om lika laserbehandlingar mot fördjupningar/ärr i huden. Ska bli skönt att få lite mer klarhet i allt det där på laserfronten. Man läser så mycket som man inte förstår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0