Då var det klart

Då var rollningen klar för denna gång och för 5 veckor framåt. Blir som en brännande känsla efter man har rollat på området. Hoppas bara jag tog överallt. Känns ändå svårt att göra sånt här hemma själv, även om man vet hur man ska rolla och i vilka riktningar så är jag rädd att jag ändå lyckas göra fel eller missat på några ställen osv. Eller att man kanske tar i för hårt, eller för löst. Detta är ingen smärta jag vill uppleva förgäves! Men det kan förhoppningsvis inte bli sämre utan bara bättre?

Jag har förresten bokat in en annan laserbehandling jag ska på (eventuellt i augusti). Men mer om det i ett annat inlägg!

Kommentarer
Postat av: Oleann

Very useful information. Thank you!

2012-01-20 @ 11:58:30
URL: http://oleann.blog13.com
Postat av: Oleann

Very useful information. Thank you!

2012-01-20 @ 11:58:47
URL: http://oleann.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0