Tabletter

Jag tar många tabletter/tillskott dagligen, och flera av varje sort. Här nedan är de jag använder just nu. Och alla är bra på olika sätt mot acne och inflammationer i huden. Exempelvis Zink är läkande & vitamin B5 ska minska talgproduktionen. Mina p - piller Diane har jag ätit i många år och ska hjälpa mot hormonerna i kroppen. Vissa får ju acne pga. hormoner. Och mina Omega 3 eller Eskimo Skincare har jag precis börjat äta, även dessa ska ha en läkande effekt och innhåller vitaminer som är bra för huden. Eftersom jag äter en ganska högdos av dem alla så blir det väldigt dyrt, och mycket pengar varje månad går till att köpa nya tabletter..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0