Im Happy Today

Idag är jag faktiskt glad, tycker jag har varit på ganska bra humör hela helgen. Det har snöat massvis här, så igår när jag skulle åka sju - åtta mil för att gå på min ansiktsbehandling så var det katastrofalt. Men, jag vägrade avboka. Hade sett fram emot att börja med den kuren med behandlingar så länge nu. Så jag åkte ändå! Men tur var väl det, för nu känner jag faktiskt ännu mer hopp än förut. Självklart kommer det säkert krävas många behandlingar för att få ett någorlunda resultat och säkert nån annan form av behandling efter det. Men skitsamma, hurvudsaken är att det inte känns som att slänga pengarna i sjön. Har faktiskt börjat se resultat redan!! Och min pojkvän sa direkt efter behandlingen "men det ser ju bättre ut redan nu", och min älskade mamma sa samma sak.

Men hur som helst, jag har börjat fjälla lite idag, vilket man ska! Har lust att bara dra bort skiten men det får man ju inte. Tyvärr. Så jag får stå ut, det är inte hela världen. Dessutom är jag så jäkla glad att min finne jag fick i pannan för 3 dagarsen nästan är borta nu. Wiiiiie! Den har verkligen krympt ihop, och på torsdag åker jag tillbaka för att gå på en portömning och för att klämma bort all skit som finns. Skönt? Oh ja! Finns inte så mycket att klämma, bara den i pannan i princip, men finns det mer under huden så kommer det att komma fram nu under behandlingen.

Och behandling nummer 2 äger rum om ungefär 3 veckor. Och så kommer jag fortsätta!

Kommentarer
Postat av: Sara

SV: Dey var väldigt gott :) Jag äter 1300kcal om dagen. Det är maxgränsen men även minimum. Man rekommenderas att inte äta mindre än 1300 eftersom kroppen då inte får i sig alla vitaminer osv som den behöver. 1300 "bra" kcal dvs, från nyttig mat. Godis räknas som tomma kcal och ska inte räknas in i de 1300. Men på helgerna brukar jag ändå använda lite av mina 1300 kcal till godis. DÅ äter jag mat för kanske 1000-1100 och sen använder jag 200 plus motionskcal till godis, bakverk, chips, glass etc. Motionskcal är altså det jag tjänar genom att träna. Nu har jag varit sjuk och har inte kunnat träna så då har jag ätit mkt mindre mat för att kunna äta godis, så ska man egentligen inte göra men det har jag gjort ändå :) Det är ju bara 2 dagar i veckan ;)

2010-02-21 @ 18:35:04
URL: http://milktonium.blogg.se/
Postat av: Sara

Skrev en kommentar som svar på dion fråga men vet ej om den kom med, hör av dig annars så ska jag ge dig svar :)

2010-02-21 @ 18:37:31
URL: http://milktonium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0