Carmex

Tänkte tipsa om ett lipbalm som jag tycker är hur bra som helst mot torra läppar. Vet att många som äter roaccutan får super torra läppar, och då tycker jag absolut ni ska testa detta! Jag får alltid jättetorra läppar på vintern, kan dra av stora flagor av skinn bara för dem är så torra. Med detta är det ända jag tycker verkligen har funkat super på mina läppar och de läkare på bara några timmar. Och jag har prövat många olika i olika prisklasser. Dessa kostar ugnefär 25 kronor och jag köpte mitt på Willy´s matbutik, finns säkert i många närbutiker!


Kommentarer
Postat av: D

Ojj låter som en toppenprodukt.. Smakar den illa? Vet att många "superläppbalsam" har en tendens att inte smaka eller lukta gott alls =(

2010-02-17 @ 12:19:01
URL: http://deluzion.blogg.se/
Postat av: Sabina

Tack för tipset =) får kika om man hittar det!

2010-02-17 @ 12:32:36
URL: http://missmalmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0