Broschyr

Idag fick jag hem min broschyr om information om roaccutan. Hudläkaren skulle nämligen skicka en sådan med posten så jag kunde läsa på lite, om jag eventuellt skulle vilja börja med medicinen. Har läst igenom den men stod bara sånt jag redan visste, alla biverkningar osv. Sånt jag redan har kollat upp. Men som det ser ut just nu står jag nog faktiskt kvar vid mitt beslut om att vänta tills eventuellt efter sommaren eftersom jag inte får så mycket akne längre och med tanke på att jag älskar solen alldeles för mycket för att avstå. Men blossar det upp igen så kommer jag självklart börja, då ser jag liksom ingen annan utväg! Så jag får helt enkelt avvakta och se vad som händer!

Hoppas ändå så innerligt mycket på mina behandlingar jag ska börja med nu till helgen. Av det jag läst på internet så verkar den hur bra som helst, men, man vet ju aldrig hur mycket som är ren bullshit. Vilket tyvärr mycket bruka va! Men har man inte prövat, så vet man ju inte.. så why not? Kostar en del men funkar det så är det ju värt alla pengar i hela världen i princip.. Så jag håller verkligen verkligen tummarna, åhh vad jag hade velat kunna leva ett normalt liv NU NU NU!

Aja, som jag skrivit ska jag kämpa. Måste bara påminna mig själv om det så ofta jag kan, annars tappar jag hoppet så himla lätt och kan ligga och gråta i flera dagar..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man tar i armvecket :)

2010-02-19 @ 07:15:27
Postat av: Therese

Jag tycker absolut du ska börja, man kan vara lite rädd i början men det enda jag har är torra läppar och lite näseblod. Jag kan nästan lova att du kommer få ett normalt liv med roaccutan, även om det inte kommer gå på en natt. Men det är absolut värt det. Fråga gärna om det är något du vill veta, lycka till :)

2010-02-22 @ 20:53:50
URL: http://acnekampen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0