Akne

Denna blogg gjorde jag enbart för att jag har sökt och googlat på mitt hudproblem hur mycket som helst utan att komma fram till någon direkt vettig information. Eller jag sökte inte efter information, för jag är väldigt påläst, däremot letade jag efter folk med samma problem och som eventuellt hade någon blogg. Och tro mig, det fanns inte många. Vilket jag tyckte var extremt tråkigt. Och jag bestämde mig helt enkelt för att skapa en egen/ny blogg som handlar om just acne. Här kommer jag skriva om mitt eget problem, hur jag mår, vad jag har prövat för krämer, behandlingar, hur jag ser ut, går det framåt eller bakåt, tips och massa annat som jag själv hade velat kunna läsa om. Jag vill ju gärna hjälpa andra som har samma problem, även om jag själv lider av det, så har jag prövat många saker som jag tror att folk gärna läser om.

Hoppas att många kommer hitta hit och kan dela med sig av sina tips, det hade ju varit hur bra som helst med folk som skriver sina egna tips osv. Och som ni ser på mitt blogg namn "javlaakne", ja, det är ju ett rent jävla helvete med acne. De som haft det/har det, vet precis vad jag talar om. Hur man mår och hur man påverkas av dessa hemskheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0