Torris

Kan börja med att berätta att gårdagen faktiskt var helt okej. Trodde att det skulle bli en jobbig dag men det var faktiskt ganska trevligt. Däremot så vaknade jag upp och var väldigt ledsen igår. Min hud så värre ut än någonsin. Och då menar jag NÅGONSIN! Inga nya finnar utan massa spruckna partier i ansiktet där det hade blödit och bildats små sår och skorpor. Så det ser ut som att jag har finnar i hela ansiktet. Min hud har blivit extremt känslig av kylan och dessutom är den extremt torr. Duschade i torsdags och glömde smörja in mig med fuktkräm. Vilket har gjort att ansiktet har spruckigt på vissa ställen. Det gör fruktansvärt ont. Och nu vågar jag knappt tvätta mig. Är rädd att det ska bli ännu värre och mer torrt! Jag hoppas innerligen att detta kommer försvinna snart, annars blir det ingen behandling. Så jag hoppas verkligen att mitt ansikte blir bättre :/ Vill boka tåg snart så man har det gjort, blir oftast billigare om man bokar så fort som möjligt. Och jag känner inte för att betala flera tusen för resan! Dessutom kommer jag bo på hotell dagen innan för att vara säker på att jag kommer fram i tid. Litar inte på tågen nu när det är snö.


Hade ni en bra jul?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0