Ny behandling på G

Hej allesammans!

Idag har jag bokat tid för en ny behandling (en sån jag redan gjort) men än så länge har den behandlingen gett bäst resultat och därför kör jag på en sån behandling till. Kommer förmodligen även behöva göra en till slipning eller liknande innan sommaren vilket jag hoppas det finns tid för. Som jag nämnt ska man helst inte sola 4 - 6 månader efter en slipande behandling. Hur som helst, sitter och kollar lite hotell då jag inte tror att tågen är så pålitliga i detta väder och inte när det är vinter. Känns som att det är mycket förseningar och inställda tåg osv, så jag funderar på att åka upp en dag tidigare för att vara på den säkra sidan. Nackdelen är ju att det blir en mycket dyrare resa med tanke på att det billigaste hotellet jag hittat än så länge ligger på 1400 kr per natt. Sen kostar behandlingen samt tågresan. Och självklart behöver man pengar till mat och dylikt. Men det kanske det är värt? Minsta lilla förbättring och jag kommer bli superglad. Min ena kind (den vänstra) har jag inga större problem med. Den börjar se ganska fin ut faktiskt. Men min högra är värst och även den man ser alla ärren på. Hoppas det känns OKEJ tills sommaren. Orkar inte ha en likadan sommar som i sommras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0