Bokat och klart!

Nu ser ansiktet betydligt bättre ut och alla mina små sår är i princip borta. Är bara lite torr nu och fjällar lite! Bokade tågbiljetter igår + hotell så nu är det i alla fall bestämt att jag åker. Ska bli kul att se om nästa behandling kommer ge något resultat. Annars måste jag säga att vissa dagar känner jag mig faktiskt hyfsat nöjd med ansiktet, medans andra dagar kan jag tänka att det ser förjävligt ut. Vissa dagar tycker jag att ärren syns mer och de är dem dagarna jag mår som sämst. Jag sminkade faktiskt mig första gången på typ 1 år i fredags och i lördags när vi träffade släkten. Kände mig trots allt ganska "fin" eller fräschare. Lite som förut, även om mitt ansikte är fulare än innan. Men det var skönt att känna sig lite fräschare i alla fall och jag kände att självförtroendet blev lite bättre det också!

Det ända jag kan tänka på just nu och som jag fokuserar på till hundra procent är att bli bättre tills sommaren. Jag vill så gärna, kanske alldeles för mycket? Jag vägrar nästan att sitta inne hela denna sommaren också. Men mår jag dåligt har jag inget val. Jag hoppas dock att min medicin ska börja verka snart (så jag känner mig lite gladare) och att jag kan börja jobba mer med självförtroendet. Ska även börja träna och röra på mig mer, mår bra då! Har verkligen frossat i godis och choklad idag, och nu mår jag bajs. Äcklas av mig själv när jag börjar trycka i mig massa godis, dessutom kan jag inte sluta heller när jag väl börjat. Undrar varför man fortsätter, jag vet ju att jag kommer ha ångest hela dagen idag och imorgon över allt jag ätit!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0