Snart fredag

Nu är det snart fredag, vilket betyder att jag ska träffa hudläkaren. Måste säga att jag är lite rädd över vad han kommer att säga till mig. Säger han något i stil med "dessa ärren är så djupa att man omöjligt kan förbättra dem", så vet jag inte vad jag gör! Det känns på något sätt som att jag kommer vara ledsen när jag åker därifrån, vilket jag inte hoppas jag är. Jag hoppas att jag kommer få lite hopp om en finare hy.. Annars känns det verkligen onödigt att åka drygt 50 mil för ingenting!

Dessutom fick jag som vanligt ett jävla utbrott när jag kollade mig i speglen i lördags. Blev ledsen som vanligt. Ska försöka undvika speglar så mycket som möjligt, mår bäst då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0