Konsultationen

Min konsultation igår gick bra. Jag var inte ledsen när jag gick därifrån utan tvärtom, jag kände mig lite mer hoppfull. Resan dit tog lång tid och det var inte de roligaste jag gjort att sitta på ett tåg ca 12 timmar totalt. Men som tur va hade jag sällskap av min underbara pojkvän som ställde upp och följde med mig dit. Var jätte nervös innan jag skulle gå in och träffa läkaren men det släppte ganska snabbt. Det tråkiga är att jag helt glömde bort vissa saker jag skulle fråga så jag får kontakta kliniken på måndag igen för att få svar på lite mer frågor jag har. Som det ser ut just nu kommer det bli en behandling i slutet av september. Jag ska läsa på lite mer om behandlingen och se till att få alla svar jag behöver innan jag bestämmer mig för att göra något..

En postitiv (?) sak var i alla fall att jag vet vilken typ av ärr jag har i ansiktet nu. Det finns som jag skrivit förut olika typer av ärr och man måste anpassa behandlingen man väljer efter typen av ärr. Dem ärren jag har heter på engelska "boxcar scars".


Kommentarer
Postat av: Läsare

Låter bra! Men en fråga, kan du inte lägga ut bilder på hur dina ärr ser ut just nu? så vi andra vet om det funkar :)

2010-08-17 @ 17:03:41
Postat av: Anonym

Hejsan. Tyvärr är jag alldeles för deprimerad för att ta bilder på mina ärr. Jag vågar inte ens kolla mig själv i speglen längre pga. att jag bryter ihop och får nästintill självmordstankar varje gång jag ser hur hemsk jag ser ut. Så några bilder blir det tyvärr inte! Jag blir rädd bara jag tänker tanken på att ta en bild och kolla på den. Uhh! Men jag ska leta upp en bild och visa på ett ungefär hur det ser ut. Kan kolla lite bilder på google och se om jag hittar någon bild som liknar mina ärr? har du med ärr?



2010-08-19 @ 20:28:57
URL: http://javlaakne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0