Uppgång

Vägde mig faktiskt igår för första gången på länge, och jag hade lagt på mig flera kilon sen sist. HAHAHAHA! Vilket skämt! Men, det är inte så konstigt.. eftersom jag äter som en jävla gris och trycker i mig 10000 tals extra kalorier på helgerna. Dvs godis, glass, chips, naturgodis, ja allt man kan tänka sig. Inte så konstigt att man inte gå ner i vikt då. Dessutom brukar jag hetsäta på veckodagarna ibland och helgerna är som värst för mig. Jag har helt fel tänkande.

Men! I veckan har jag varit riktigt duktig faktiskt, inte ätit skit, och ätit mindre än vanligt. Eller, inte lika stora portioner. Nu ska jag ner, jag har bestämt mig. Jag ska komma i förra årets sommarkläder! Och tror att jag måste börja köra min gamla stil, vägning minst varannan dag för att se. Annars känns det bara som att jag kommer äta massa skit och tänka att jag ändå inte ska väga mig förrens om en vecka. Nu har jag alltså sammanlagt 3,5 KG att gå ner. Men idag visade vågen redan -0.3 kg. Ska väga mig imorgon igen, sen väntar jag tills söndag innan nästa vägning. Och i helgen är det ta mig tusan självdisciplin till 100 som gäller. Inget godis what so ever, det är slut med sånt (säger det ofta men nu är det stopp). Tänker inte bli den tjockis jag var för några år sen. USCH NEJ TACK! Lika bra att ta tag i sina problem innan dem blir större och innan man lägger på sig mer & mer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0