Minus

Wiiie, idag när jag vägde mig så visade vågen hela -0.4 kg lättare än igår. Och det gör att jag blir ännu mer motiverad att kämpa. Så, nu är jag 2.9 kg från mitt mål. Och det ska nås snart! Jag brukar alltid vara sugen på godis osv på fredagar, men än så länge har jag inget sug, och jag vet att om jag klarar denna helgen utan en massa hetsätande så kommer jag ha gått ner lite mer tills måndag. Ska nog inte väga mig förrens på måndag, eventuellt söndag? Som jag sa så måste jag ha koll på vikten mer än en gång i veckan för att lyckas gå ner..

Har även satt upp lite belöningar som jag ska få unna mig själv när jag når mina delmål. Mitt första delmål är om 0.9 kg och då ska jag få köpa mig en ny parfym eller nya skor!

Men som sagt, vi får se om jag lyckas eller ej denna gången! Nu ska jag ut på promenad i det superduper fina vädret! Idag siktar jag på minst 13 000 steg, har legat runt 13 000 - 16 0000 steg denna vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0